نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام گلم از حضورتون در وبلاگم ممنونم .انس با قلم كار هركسي نيست.شما انسان هنرمندي هستيد و چه چيز از اين بالاتر كه براي كساني قلم بزنيد كه همه چيز زندگيمان از وجود نوراني اونهاست. راستي به لطف خدا كوثر بلاگ تنها جاييه كه ميشه راحت نوشت و قدر نوشته هات رو هم مي دونن و اتفاقا از مطلب توليدي هم كلي استقبال مي كنن.

1396/03/26 @ 20:29

نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

عجب!
موفق باشید ان شاء الله.

1396/03/26 @ 16:11

نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام دوست من. خوبين؟ انگار نوع نوشته هايتان برايم خيلي اشناس انگار شرح حال زندگي من هم بود با كمي تفاوت. من هم مثل شما عاشق نوشتنم. اما اگر زماني نوشتنمان هدف پيدا كرد ارزش دارد وقتي همه نوشته هايمان مخاطب خاصش خدا و امام زمان ارواحنا فداه باشد زيباست به وبلاگ من هم سري بزنيد ممنونم

1396/03/26 @ 16:10

پاسخ از: تسنیم [عضو] 

ممنون از شما
قطعا هدف اگر برای خدا نبود با این سطح نوشته های تولیدی و دفتر های نثر بنده من الآن اینجا نبودم
اما معتقدم زندگی به هر جهت و به هر قیمت نیست پس برای خدا صبر می کنم وقتی می بینم اکثر سایتها و وبلاگ هایی که در کشور دارن فعالیت می کنن نوعا مطالب تقلیدی و بی چهارچوبیه این ناراحتم می کنه اینکه واقعا در حق قلمم ظلم شده این ناراحتم می کنه اما گفتم چون خدا می بینه غمی نیست پس دوست عزیز هدف خدا و اهل بیته که قلم صبورانه و مطمئن داره جلو میره من نوعا شعرا و .. رو اینجا نمی نویسم صرفا بداهه نویسیه … من یادم نمیاد مطلبی نوشته باشم اسم و باد اهل بیت نباشه . پس این توفیقه اما خب انسانیم از شرایط مجاورمون دلگیر میشیم ..
موفق باشید.

1396/03/26 @ 16:54


فرم در حال بارگذاری ...